一个截图的

人間だった (はるまきごはん歌唱カバー) - はるまきごはん

Remember the picture you sent me here?
还记得你寄给我的照片吗

I try to remember
我试着去回忆

But when everything is coming back to me
但是当所有的事情都向我涌来的时候

I think all of my memories are paralyzed
我觉得我的记忆仿佛瘫痪了一般

I don't think I understand it…
我想我不明白(你的感受)

评论(3)
热度(12)

© TK | Powered by LOFTER