一个截图的

Shots (Broiler Remix) - Imagine Dragons

Am I out of touch?

我会不会在你眼中显得难以接近?

Am I out of my place?

我会不会在你眼中显得格格不入?

When I keep saying that I'm looking for an empty space

当我一直表现的拒人于千里之外。

Oh I'm wishing you're here

我一边希望你能够与我形影不离,

But I'm wishing you're gone

一边却希望你能够彻底置身事外。

I can't have you and I'm only gonna do you wrong

我不敢与你相拥,因为这只会让你遍体鳞伤。


评论
热度(3)

© TK | Powered by LOFTER