一个截图的

Crown - Jinco

How did I ever think that you could change
我怎么会以为你会为我改变

That you'd arrange yourself the way I needed you
你会因我的需要而改变自己

To compromise the life you loved that made me cry
你会折中你爱的和我想要的生活 事实上却让我哭泣

You're estranged
你开始疏远

You're the same
你与他们没什么不同

You'll never change
你也不会有任何改变

And I am walking away
现在我要离开了

Don't chase me now
别再追逐我

I'm taking my crown
我将夺回我的王冠

I'm living the life that you never allowed
我独自过好你不允许我过的人生

评论
热度(10)

© TK | Powered by LOFTER