一个截图的

Sound of Silence - Paul Simon

Hello darkness my old friend.
你好 黑暗 我的老朋友
I've come to talk with you again.
我又来和你交谈
Because a vision softly creeping
因为有一种幻觉正悄悄地向我袭来
Left its seeds while I was sleeping.
在我熟睡的时候留下了它的种子
And the vision that was planted in my brain
这种幻觉在我的脑海里生根发芽缠绕着我
Still remains within the sound of silence
伴随着寂静的声音

评论
热度(2)

© TK | Powered by LOFTER