一个截图的

Puzzles - £L

I don't know u but i think of u

我不懂你但我想念你

Why did i hand my time to u

为什么我曾和你一起虚度时光

Souls seem to match like puzzles do

两个人神奇般的契合

And i don't even know what the fuck is true

我甚至不知道什么是真的

I got a book of reasons for moaning

我有一千个呜咽的理由

No one fucked with me honest

没人真心的对过我

So when u looked at me i barely moved

所以你的眼神让我几乎动弹不得

Eyelids function heightened senses

眉眼间的思绪

I don't wanna know which way ur heading

我其实不是很想知道你要去哪

U pinned up ur hair as u talked to me

我记得你和我说话的时候顺手把头发扎起来的场景

I undid mine so awkwardly

你太美了让我自惭形秽

Time fell slow like the autumn breeze

时间慢的像秋天的微风

Leaves lay the way as u walk with me

我们一起走着 树叶缓缓滑落

Come walk with me

陪我走走吧

Time fell slow like the autumn breeze

时间慢的像秋天的微风

Leaves lay the way as u walk with me

我们一起走着 树叶缓缓滑落


评论

© TK | Powered by LOFTER