一个截图的

Viva La Vida - Coldplay

I used to rule the world
大千世界曾由我主宰

Seas would rise when I gave the word
巨浪也曾因我之命澎湃

Now in the morning I sleep alone
而今我却在黎明独自入眠

Sweep the streets I used to own
在曾属于我的大道落寞徘徊

I used to roll the dice
大千世界曾由我主宰

Feel the fear in my enemy's eyes
尽情品味惊恐在死敌瞳孔绽开

Listen as the crowd would sing:
欣然倾听百姓高歌喝彩

"Now the old king is dead! Long live the king!"
“先王亡矣!”“新王万代!”

评论
热度(7)

© TK | Powered by LOFTER