一个截图的

Cradles - Sub Urban

I live inside my own world of make believe
我活在自己臆想的世界当中

Kids screaming in their cradles, profanities
孩子们在摇篮里尖叫谩骂

I see the world through eyes covered in pink and bleach
透过我的双眼 这个世界被一层粉色和漂白剂所覆盖

Cross out the ones who held my cries and watched me weep
把看到我柔软一面的人都通通抹除

I love everything
我是爱所有的一切的

Fire spreading all around my room
当火焰不断吞噬我的房间

My world's so bright
这一刻 我的眼中只有火光

It’s hard to breathe but that's alright
虽然很难呼吸但也无所谓了吧

Hush
请别说话

Sh...
嘘..

评论
热度(3)

© TK | Powered by LOFTER