一个截图的

Sorrow - LiL BO WEEP

I feel my life slip away
我的生命渐行渐远

I cast a shadow as I lead astray
我误入歧途,被阴影笼罩

I feel a pin beneath my skin
我感受到皮下的刺痛

I feel my sorrow fly away
我的悲伤也随风而散

My senses numb, I can not run
我的思维模糊,我也无处可逃

So I just find another way
我想找寻另一条路

评论
热度(10)

© TK | Powered by LOFTER