一个截图的

Save My Love - 4ever Falling

I've lost myself to anxiety
我对焦虑失去感触

Cause I can't find my way out of this hole
因为我以不知该如何走出如此绝境

I can't believe what you've done to me
我不敢置信你对我做出这样的事

You don't wanna see the dark inside my soul
你不会想看见我灵魂深处的黑暗

I'm always dying so quietly
我总是想安静的死去

I know that it's too much for you to handle
我知道这对你来说很难应付

评论
热度(5)

© TK | Powered by LOFTER